Dispečeri
Kvalitný zákaznícky servis v taxi si žiada perfektné nasadenie. Práca dispečera taxi hlavne počas špičiek rozhodne nie je prechádzka ružovým sadom. Žiada si rozvahu a sústredenie. Tento job je často o hľadaní kompromisov a cesty k spokojnosti všetkých strán.
Dispečer taxi musí byť do istej miery psychológom aby sa pri telefóne dokázal vžiť do role zákazníka a pochopiť jeho potreby. Niekedy musí byť jasnovidcom, aby si vedel predstaviť ako vyzerá a kde je "tá zelená budova so sklenými dverami", ktorú práve ako jediný záchytný bod vidí vodič alebo zákazník. Dobrý dispečer taxislužby musí mať nervy z ocele aby sa nenechal ľahko vyviesť z miery, keď osoba na druhom konci telefónu spustí v záplave stresu spŕšku "pochvalných slov". Musí byť dobrý komunikátor aby dostal od zákazníka i vodiča informácie, ktoré všetci zúčastení potrebujú úspešné vybavenie objednávky. Dispečer taxi v Bratislave mať ako sa hovorí "v malíčku" mesto s jeho ulicami, putikami a všemožnými zákutiami.
Ak ste to vy, o kom práve píšeme, dajte nám o sebe vedieť vyplnením krátkeho formulára v sekcii kariéra vo FUNTAXI a nezabudnite k tomu priložiť krátky životopis. Určite neostanete bez odpovede. Mám záujem pracovať pre FUNTAXI (tlačidlo s linkou na formulár v sekcii kariéra)
Naopak, ak ste zákazník a mali ste s našim dispečerom výnimočnú skúsenosť, podeľte sa s nami. Každá reakcia Vás ako zákazníka je pre nás cennou studnicou poznatkov a skúseností, ktoré nás posúvajú vpred. (tlačidlo s linkou na formulár v sekcii moje Funtaxi)